Тиврівська Районна Державна Адміністрація
Вінницька область, Тиврівський район
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Впровадження інклюзивного доступу, професіоналізм фахівців та модернізація сервісних центрів– базові складові надання якісних послуг ГУ ПФУ у Вінницькій області

Дата: 24.10.2019 15:36
Кількість переглядів: 131

«Виконання Стандартів обслуговування, впровадження інклюзивного доступу та проведення ремонтів у сервісних центрах має гарний відгук серед громадськості. Проведена робота не залишається непоміченою ні в межах Вінницької області, ні в межах України. Декларуючи Єдині стандарти в модернізованих сервісних центрах, етика поведінки та професіоналізм фахівців Пенсійного фонду є визначальними», – наголосила начальник Пенсійного фонду Вінниччини Олена Корчака під час засідання колегії.

 У засіданні, яке відбулось 23 жовтня на базі Будинку офіцерів, взяли участь члени колегії, керівники структурних підрозділів та сервісних центрів головного управління.

Учасники колегії підбили підсумки роботи головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області за 9 місяців поточного року, зокрема, низку питань щодо дотримання Стандартів обслуговування громадян, виконання Закону України «Про звернення громадян», вимог антикорупційного законодавства та виконання заходів контрольно-перевірочної роботи. Окремим блоком обговорили перші результати оцифрування пенсійних справ мешканців Вінниччини відділом з ретроконверсії, який запрацював з вересня поточного року.

Основні показники діяльності головного управління у звітному періоді представила заступник начальника головного управління Марина Єрошенко: «З початку року забезпечено виплату пенсій 462 тис. пенсіонерів Вінниччини, в т.ч. 21,7 тис. пенсіонерів-силовиків. Середній розмір пенсії становить 2528,69 грн. У поточному році призначено 12,1 тис. нових пенсій, проведено 24,5 тис. індивідуальних перерахунків. На пенсійні виплати спрямовано 10 369,8 млн грн.

Планові показники по надходженню ЄСВ виконано на 99,8%. За січень-вересень надійшло 5 179,7 млн грн. В області функціонують 30 сервісних центрів, 15 з яких було переоснащено, витрати склали 9,3 млн грн. 

На особливому контролі залишається якість надання послуг, оцінку якої визначено шляхом аналізу понад 157 тис. анкет відвідувачів, згідно якого 99,8% задоволені якістю обслуговування. До органів Фонду області звернулися 396,8 тис. громадян, яким надано понад 460,4 тис послуг. На телефони «гарячих ліній» надійшло понад 20 тис. дзвінків. З липня поточного року запроваджено нову модель звернення громадян за призначенням пенсії «в один дотик» через вебпортал електронних послуг. Станом на 01.10.2019 року забезпечено призначення таких пенсій 241 громадянину області».

Завершуючи засідання, члени колегії ухвалили відповідні рішення до виконання структурним підрозділам головного управління Пенсійного фонду Вінниччини.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень