Тиврівська Районна Державна Адміністрація
Вінницька область, Тиврівський район
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про організацію роботи зі зверненнями громадян в Тиврівській райдержадміністрації за 3 квартал 2018 року

Дата: 29.10.2018 15:30
Кількість переглядів: 107

За III квартал 2018 року до райдержадміністрації надійшло 168 звернень, що на 49 одиниць менше ніж за відповідний період 2017 року (217 звернень).

У структурі звернень, що надійшли до районної державної адміністрації, загалом домінують заяви.

Найбільші актуальні питання, що відображаються у зверненнях громадян, за звітний період це:

  • питання соціального захисту – 129 одиниць, або 76,8% від загальної кількості (за відповідний період 2017року - 176 одиниць або 81,1%);
  • на другому місці, за кількістю, питання комунального господарства 10 одиниць (5,9%) (за відповідний період 2017 року - 7 одиниць, або 3,2%);
  • трійку найбільш поширених замикають питання аграрної політики і земельних відносин - 9 одиниць (5,3%) (за відповідний період 2017 року - 6 одиниць, або 2,8%);
  • питання охорона здоровя – 8 одиниць, що становить 4,7% від загальної кількості звернень;
  • питання транспорту і зв’язку - 3 одиниці (1,8%) (за відповідний період 2017 року - 3 одиниц1, або 1,4%);
  • питання транспорту -3 одиниці (1,8%);
  • праця і заробітна плата - 2 одиниці (1,2%) (за відповідний період 2017 року - 2 одиниці, або 0,9%);
  • питання діяльності місцевих органів виконавчої влади – 2 одиниці (1,2%)(за відповідний період 2017 року - 2 одиниці, або 0,9%);
  • питання екології та природних ресурсів - 1 одиниця (0,6%)(за відповідний період 2017 року - 2 одиниці, або 0,9%);
  • питання науки, освіти, виховання і навчання дітей, молоді та студентів,роботи навчально-виховних закладів -1 одиниця, або 0,6%)(за відповідний період 2017 року - 3 одиниці, або 1,4%);

Як свідчить аналіз у зверненнях громадян найчастіше піднімаються питання соціального захисту - це питання надання матеріальної допомоги; отримання соціальних виплат, субсидій; призначення, перерахунку і виплати пенсій та інше.

На другому місці за кількістю знаходяться питання комунального господарства – це питання водопостачання, вартості житлово-комунальних послуг, ремонту та експлуатації будинків, благоустрій території, будівництво та ремонт місцевих доріг, тощо.

На третьому місці за кількістю знаходяться питання аграрної політики і земельних відносин - це питання щодо виділення земельних ділянок. Також хвилюють громадян питання соціального розвитку сіл, розрахунки за здані в оренду майнові і земельні паї та здану сільськогосподарську продукцію та інше.

Протягом III кварталу 2018 року до райдержадміністрації надійшло 5 колективних звернень, або 3% від усіх звернень, що на 1  звернення менше ніж за відповідний період 2017 року (6 звернень).

Найчастіше колективні заяви надходять від мешканців району з питань аграрної політики і земельних відносин та комунального господарства.

За III квартал 2018 року до районної  державної адміністрації звернулось 285 громадян,  за аналогічний період 2017 року  254 громадян .  

            На особистих прийомах керівництвом районної державної адміністрації за III квартал 2018 року прийнято 10 громадян, це становить 6% від загальної кількості, за аналогічний період 2017 - 6 звернень. Від органів влади вищого рівня протягом третього кварталу  до районної державної адміністрації надійшло 54 звернень (в 2017 році - 51).

За III квартал 2018 року проведено 2 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Питання, які виносились на розгляд комісії, стосувались соціального захисту населення, зокрема: надання матеріальної допомоги на лікування. 94 заяви було розглянуто та задоволено 93.

Ведеться постійна робота на офіційному веб - сайті районної державної адміністрації, де  функціонує розділ «Доступ до публічної інформації», в якому розміщуються звіти, що підлягають оприлюдненню для публічного громадського обговорення. Також на виконання статті 18 Закону України «Про доступ до публічної інформації» створена та функціонує система обліку документів, яка містить публічну інформацію, яка знаходиться у володінні районної державної адміністрації.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться на постійному контролі райдержадміністрації.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень