Тиврівська Районна Державна Адміністрація
Тиврівський район, Вінницька область

Про організацію роботи зі зверненнями громадян в Тиврівській райдержадміністрації за I квартал 2018 року

Переглядів: 18

За I квартал 2018 року до райдержадміністрації надійшло 216 звернень, за відповідний період 2017 року (349 звернень). У структурі звернень, що надійшли до районної державної адміністрації, загалом домінують заяви.

Найбільші актуальні питання, що відображаються у зверненнях громадян, за звітний період це:

  • питання соціального захисту – 181 одиниць, що становить 83,8% від загальної кількості звернень (за відповідний період 2017 року – 302 одиниці або 86,5%);
  • питання комунального господарства - 7 одиниць, що становить 3,2% від загальної кількості звернень (за відповідний період 2017 року - 5одиниць, або 1,4%);
  • питання праці і заробітної плати - 6 одиниць, що становить 2,7% від загальної кількості звернень (за відповідний період 2017 року - 4 одиниці, або 1,8%);
  • питання аграрної політики і земельних відносин - 5 одиниць, що становить 2,3% від загальної кількості звернень (за відповідний період 2017 року -19 одиниць, або 5,4%);
  • питання охорона здоров’я – 5 одиниць, що становить 2,3% від загальної кількості звернень (за відповідний період 2017 року - 3 одиниць, або 0,8%);
  • питання науки, освіти, виховання і навчання дітей, молоді та студентів, роботи навчально-виховних закладів - 5 одиниць, що становить 2,3% від загальної кількості звернень.
  • питання діяльності органів місцевого  самоврядування – 3 одиниці, що становить 1,3% від загальної кількості звернень(за відповідний період 2017 року - 3 одиниць,або 0,9%);
  • інше – 3 одиниці , що становить 1,4% від загальної кількості звернень (за відповідний період 2017 року - 1 одиниця, або 0,3%);
  • питання освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності -1 одиниця, що становить 0,4% від загальної кількості звернень (за відповідний період 2017 року - 2 одиниці, або 0,6%).

Як свідчить аналіз у зверненнях громадян найчастіше піднімаються питання соціального захисту - це питання надання матеріальної допомоги; отримання соціальних виплат, субсидій; призначення, перерахунку і виплати пенсій та інше.

На другому місці за кількістю знаходяться питання комунального господарства - це питання водопостачання, вартості житлово-комунальних послуг, ремонту та експлуатації будинків, комунальних мереж тощо.

На третьому місці за кількістю знаходяться питання праці і заробітної плати - це скарги щодо  перерахунку  заробітної плати.

Питання аграрної політики і земельних відносин - це питання щодо виділення земельних ділянок. Також хвилюють громадян питання соціального розвитку сіл, розрахунки за здані в оренду майнові і земельні паї та здану сільськогосподарську продукцію та інше.

Питання по охороні здоров’я – це питання щодо безкоштовного отримання ліків по програмі "Доступні ліки", направлення на лікування до медичних установ тощо.

Питання науки, освіти, виховання і навчання дітей, молоді та студентів, роботи навчально-виховних закладів – це питання виділення коштів на  музичну школу, будівництво спортивних майданчиків, закупівлі шкільних парт, заміна підлоги в класах та інше.     

Протягом I кварталу 2018 року до райдержадміністрації надійшло 4 колективних звернень, або 1,8% від усіх звернень, що на 2 звернення менше ніж за відповідний період 2017 року (6 звернень).

Найчастіше колективні заяви надходять від мешканців району з питань аграрної політики і земельних відносин, комунального господарства (благоустрій території, будівництво та ремонт місцевих доріг) тощо.

За I квартал 2018 року до районної  державної адміністрації звернулось 371 громадян,  за аналогічний період 2017 року  378 громадян .  

         На особистих прийомах керівництвом районної державної адміністрації за I квартал 2018 року прийнято 2 звернення, це становить 0,9% від загальної кількості, за аналогічний період 2017 - 10 звернень. Від органів влади вищого рівня протягом першого кварталу  до районної державної адміністрації надійшло 61 звернення (в 2017 році - 91).

За I квартал 2018 року проведено 2 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Питання, які виносились на розгляд комісії, стосувались соціального захисту населення, зокрема: надання матеріальної допомоги на лікування. 110 заяв було розглянуто та задоволено.

Ведеться постійна робота на офіційному веб - сайті районної державної адміністрації, де  функціонує розділ «Доступ до публічної інформації», в якому розміщуються звіти, що підлягають оприлюдненню для публічного громадського обговорення. Також на виконання статті 18 Закону України «Про доступ до публічної інформації» створена та функціонує система обліку документів, яка містить публічну інформацію, яка знаходиться у володінні районної державної адміністрації.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться на постійному контролі райдержадміністрації.

« повернутися до списку новин