Тиврівська Районна Державна Адміністрація
Вінницька область, Тиврівський район
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Підведено підсумки роботи зі зверненнями громадян: протягом 2018 року до районної державної адміністрації надійшло більш ніж 800 звернень

Дата: 14.01.2019 12:39
Кількість переглядів: 117

      За 2018 рік районною державною адміністрацією зареєстровано та розглянуто 814 звернень, з них: поштою - 452, на особистому прийомі -44,від інших органів влади - 318. Колективних звернень -25.


Найбільше звернень надійшло з питань соціального захисту населення - 691; комунального господарства – 32; аграрної політики і земельних відносин – 30; охорони здоров’я – 23; праці і заробітної плати – 12; освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності – 9; транспорту та зв’язку – 9 та інші. 
Як свідчить аналіз, найчастіше зустрічаються питання соціального захисту - це питання надання матеріальної допомоги; отримання соціальних виплат, пенсій, призначення субсидій, визначення соціального статусу, роз'яснення законодавства із соціального захисту.
        На  другому   місці  стоять питання комунального господарства - це прохання посприяти у благоустрої території, будівництві та ремонті місцевих доріг, вартості житлово-комунальних послуг, ремонту та експлуатації житла, комунальних мереж тощо.
Трійку лідерів завершують питання  аграрної   політики   і   земельних відносин - це питання виділення та оформлення земельних ділянок, розрахунки за здані в оренду майнові і земельні паї та інше.  
У порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість звернень громадян зменшилось на 140 одиниць за рахунок питань соціального захисту,а саме призначень субсидій жителям району. 
На виконання Закону України "Про звернення громадян" та Указу
Президента України „Про першочергові заходи щодо забезпечення
реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів     державної     влади     та    місцевого     самоврядування"     в райдержадміністрації взято під особливий контроль розгляд звернень та забезпечення проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці.
        На особистому прийомі  керівництвом районної державної адміністрації за 2018 рік прийнято 44 звернення. Постійно   проводяться   консультації  та   роз’яснення громадянам. Від органів влади вищого рівня до районної державної адміністрації надійшло 247 звернень. За 2018 рік проведено 11 засідань постійно діючої комісії з питань соціального захисту та виплати одноразової допомоги у вигляді адресної виплати жителям району, які потрапили в складні життєві обставини чи потребують тривалого дороговартісного лікування. 600 заяв було розглянуто та задоволено - 596, чотирьом громадянам було відмовлено, так як звернення на отримання матеріальної допомоги були повторними.)
          Підготовлено 11 розпоряджень «Про надання  одноразової допомоги у вигляді адресної виплати жителям району, які потрапили в складні життєві обставини чи потребують тривалого дороговартісного лікування». 
За звітний період до райдержадміністрації надійшло 59 запитів на публічну інформацію, відповіді на яких були надані згідно чинного законодавства, без порушень. Переважна більшість запитів земельних та фінансових питань.
           Ведеться постійна робота на офіційному веб - сайті районної державної адміністрації, де функціонує розділ «Доступ до публічної інформації», в якому розміщаються звіти, що підлягають оприлюдненню для публічного громадського обговорення. Також на виконання статті 18 Закону України «Про доступ до публічної інформації» створена та функціонує система обліку документів, яка містить публічну інформацію, яка знаходиться у володінні районної державної адміністрації. Забезпечується постійна робота з електронною системою реєстрації звернень громадян.
            Свою роботу райдержадміністрація спрямовує на системний аналіз та узагальнення даних щодо звернень громадян, впровадження нових форм прямого   діалогу   між   владою   і   громадянином,   що   дало   можливість своєчасно   виявляти   найбільш   гострі,   значущі   проблеми,   упередження виникнення суспільних конфліктів.
Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться на постійному контролі райдержадміністрації.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень